Mengisi masa lapang dengan aktiviti blogging.

Thursday, September 18, 2008

koleksi doa..

Koleksi doa yg dihantar oleh maxis ke handphone aku. FOC shj sepanjang bulan ramadhan.

  • Ya Allah, tempatkan aku di kalangan orang yang sentiasa memohon keampunan. Jadikanlah aku hamba Mu yang soleh serta jadikanlah aku di kalangan auliya.
  • Ya Allah, janganlah aku dihina kerana maksiat ku & janganlah menyeksa ku dengan balasan Mu. Jauhkal aku daripada sesuatu yang boleh mendatangkan kemurkaan Mu.
  • Ya Allah, bantulah aku untuk mengerjakan puasa & ibadah malamnya. Jauhkanlah aku daripada dosa-dosanya & berilah aku zikir untuk mengingati Mu secara berterusan.
  • Ya Allah, bukakan bagi ku pintu-pintu syurga dan tutupkan bagiku pintu-pintu neraka. Berikan kemampuan kepadaku untuk membaca ayat suci Al-Quran.
  • Ya Allah, berilah aku rezeki berupa kasih sayang kepada anak-anak yatim, pemberi makanan, penyebar salam dan bergaul dengan mulia, dengan kemuliaan Mu.

0 responds:

Iklan Tepi

Catatan Pelawat

Stats