Mengisi masa lapang dengan aktiviti blogging.

Sunday, December 14, 2008

aktiviti sabtu

jam 12.30pm
gerak ke kenduri kahwin rakan sekerja. Lokasi majlis di Cheras.
Seblm pegi, refer map kat wikimapia. Banyak jasa wikimapia ni pada aku.
Dapat jimat masa dan cari jalan short cut.

jam 1.30pm
gerak ke KL utk ambil exam kat st.john institution. Exam utk ejen insuran.
exam start pukul 2.30pm hinga 4.30pm.
sampai tempat exam tu jam 2.15pm..lega..masih ada masa.
parking kereta agak jauh, kena jalan ke tempat exam dlm 5 minit.
kena check permit dulu & cari dewan periksa.
sampai dewan periksa, jam dah pukul 2.25pm.
dalam dewan tu ada lebih kurang 20 org.
baru ambil tempat duduk, exam dah nak mula.
aku belum sempat baca lagi arahan pada kertas soalan exam tu.
aku belum ready lagi ni...huhu
"boleh mula sekarang" kata penjaga exam.
aku belek muka surat pertama, tengok soalan pertama
"ahhhh...susah ni"
soalan kedua pun sama, "ahhh berat macam ni"
utk tidak buang masa, aku cari soalan yg senang dulu.
soalan yg susah, buat last sekali.
habis exam jam 4.30pm...
fuhhh lega...confident level...hmmm 50-50.
harap2 lulus

jam 5.00
pegi PC Fair 2008 bertempat di KLCC.
parking kete tepi jalan je..FOC
fuhh..org punya lah ramai..
nak jalan pun susah.
apa menarik ?? org cakap harga murah sikit kat PC fair ni.
jalan2..pukul 7mlm baru keluar..punya la seksa nak gerak..
aku ada aim satu printer....HP brand..rm240 all-in-one
tengok dari jauh je sbb nak masuk dekat tak boleh..org ramai sangat
lagi pun duit takde lagi..hehe

0 responds:

Iklan Tepi

Catatan Pelawat

Stats