Mengisi masa lapang dengan aktiviti blogging.

Friday, August 14, 2009

Jumaat ogos minggu ke-2

Hari ini gua bangun awal dari biasa (hehe..terikut-ikut bahasa hilangpunca), sebab pagi ini gua ada misi penting, gua kena ganti bos gua attend & present kat meeting pagi. Bos gua cuti.
Gua kena update status equipment, apa yg berlaku sepanjang 24jam yg lepas.
Itu pasal gua kena datang awal dari biasa sebab sebelum masuk meeting tu, gua kena update report dulu. Petang semalam sebelum balik, gua ada update dah sikit. Pagi ni gua kena update lagi kalu ada isu terbaru...lama dah gua tak present kat meeting ni. 2 tahun lepas, selalu gua kena. Skrg dah pencen sebab tukar bidang..bagi can pulak pada org2 baru.

Tghari pula, gua bergerak ke KL sebab ada sikit urusan kat sana. Selesai urusan gua, gua terus ke masjid negara sebab waktu solat Jumaat dah dekat. Gua park kete tepi jalan, terus pegi ke medan makan tepi masjid tu. Makk aiii...ramai nye org kat situ..banyak org berniaga, macam pasar malam pulak dgn berbagai-bagai benda ada jual. Ni first time gua pegi solat Jumaat di situ. Best juga. Sejuk dalam masjid tu sebab ada air-cond.
khutbah tadi berkisar tentang persediaan umat Islam menyambut Ramadhan.

Gua takda mood la nak tulis lagi..mata sudah letih.banyak interruption.
nanti ada mood gua sambung tulis
babai

2 responds:

Kash said...

Wow, bahasa sudah hilang punca ni

madeeaziz said...

haha..lu orang jangan tak tau gua kadang2 hilang punca..

Iklan Tepi

Catatan Pelawat

Stats