Mengisi masa lapang dengan aktiviti blogging.

Tuesday, March 30, 2010

sekitar PBAKL2010


Aku suka baca blog orang. Rasa macam tak cukup masa nak baca semua sampai banyak article yang tak sempat aku follow..hehe. Bila pula nak baca buku? Al-Quran pun baca kadang-kadang aje time rajin. Apalah nak jadi macam ni. Quran ni kalau lama tak baca, boleh jadi tergeliat lidah juga nak bagi lancar.


Masa pergi PBAKL2010 sabtu lepas, aku sempat beli 6 buah buku ana muslim  untuk anak-anak, itu pun berpeluh juga nak serbu masuk booth tu. Entah apa ke nama booth tu, tak sempat nak tengok.. Sempat pusing-pusing sekejap sambil dukung anak tidur. Elok masuk aje tempat ada air-cond, terus nak tidur..huhu. Tak boleh tahan lah nak bertolak-tolak sambil dukung anak ni. Aku cari jalan keluar dan terus balik. Bila keluar dari tempat tu, bangun pula anak aku tu..Panas kot. Hampir sejam juga kat sana. Photo pun tak sempat nak ambik. Aku pergi dengan 2 orang anak dara, mama nya tinggal di rumah dengan si kecil Erriana.


Banyak booth yang tak sempat aku lawat. PBAKL ni tak banyak beza dengan tahun dulu-dulu. Aku tak puas hati sangat dengan susunan booth yang berselerak, tak tau mana aku nak start dulu. Patutnya kena buat one-way macam kat PC fair, barulah semua booth dapat lawat. Lain tahun nampak gayanya nak kena pegi sorang lah, baru puas hati nak belek-belek buku.

0 responds:

Iklan Tepi

Catatan Pelawat

Stats