Mengisi masa lapang dengan aktiviti blogging.

Saturday, December 11, 2010

Salam Maal Hijrah 1432

Huh..lama juga bercuti dalam hal blogspot ni. Kat opis dah tak boleh masuk blogspot. Dah kena blocked. Nasib baik fesbuk boleh layan lagi. Kalau fesbuk kena block juga, rasanya ramai peminat jadi hilang punca..Naib baik blog hilang punca boleh masuk...hehehe
Bila baca blog orang, rasa ada feel sikit nak menulis. Aku rasa orang yang selalu menulis blog ni, memang ada seni bakat menulis, ada minat, ada idea dan ada masa. Macam aku ni, blog hanya suka-suka saja. Kalau ada benda yang aku jumpa dlm internet yg aku rasa penting, aku masuk dlm blog ni supaya dapat buat rujukan di masa depan. Tak pun aku menulis ikut sedap saja.
Masa dulu-dulu, time karangan aku tidak berapa suka..hehe. Karangan mesti tidak kurang dari 80 patah perkataan..huhu..jenuh juga pikir apa nak start tulis.

Sekarang dah hujung tahun masihi 2010, tahun hijrah 1432 baru saja bermula. Cepat betul masa beredar. "Demi masa, sesungguhnya manusia itu berada di dalam kerugian, kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Mereka berpesan-pesan dengan kebenaran dan berpesan-pesan dengan kesabaran."

"Ya Allah, tunjukkanlah kami jalan yang benar, iaitu jalan orang-orang yang telah Engkau kurniakan nikmat kepada mereka, bukan jalan orang yang Engkau murkai dan bukan pula jalan orang-orang yang sesat."

0 responds:

Iklan Tepi

Catatan Pelawat

Stats