Mengisi masa lapang dengan aktiviti blogging.

Tuesday, August 04, 2015

Katil LEIRVIK


Operasi memasang katil baru yang dibeli kat IKEA. Harga dia RM399. Size queen. 
Katil untuk anak-anak. Nasib baik muat masuk kereta untuk di bawa balik. 
Barang-barang kat IKEA ni aku suka sebab cara packaging dia memudahkan pelanggan untuk bawa sendiri. 
Kecuali untuk barang-barang besar terpaksa kena minta IKEA hantar. 
Kos penghantaran depend pada lokasi tempat tinggal anda.


Kena rujuk manual pemasangan supaya tidak salah pasang.


Bila dah siap pasang, macam ini lah rupa dia.




6 responds:

Nurain Anuar said...

Salam nak tanya, kalau kereta viva or axia muat tak bawak katil ni?

Nurain Anuar said...

Salam nak tanya, kalau kereta viva or axia muat tak bawak katil ni?

madeeaziz said...

viva/axia tak muat..
katil ni panjang gak

♥cikredjambu♥ said...

Persona muat tak??

madeeaziz said...

susah sikit tu klu pesona..
maybe kena baringkan kerusi..
saya bawa pakai alza

Ummu Widad Mohd Radzi said...

Salam nk tanya, tahan x pakai katil ni? Bg review sikit..

Iklan Tepi

Catatan Pelawat

Stats