Mengisi masa lapang dengan aktiviti blogging.

Sunday, May 03, 2020

Jana pendapatan dari rumah dengan menggunakan ShiroiPay sebagai sistem bayaran online


Sehingga kini, wabak COVID-19 telah merebak di 135 buah negara. Seramai 162,711 orang telah disahkan positif COVID-19 di seluruh dunia. Daripada jumlah ini, seramai 6,443 orang telah meninggal dunia.
Di Malaysia, telah berlaku peningkatan kes COVID-19 secara mendadak, iaitu 190 kes semalam, disusuli 125 kes baharu hari ini, menjadikan jumlah keseluruhan individu yang dijangkiti wabak ini adalah sebanyak 553 orang.
Daripada jumlah tersebut, seramai 511 orang sedang dirawat di hospital, manakala 42 orang telah pun pulih.
Kerajaan memandang serius situasi semasa ancaman virus berbahaya ini terutama perkembangan gelombang kedua.
Dengan itu, kami dari pihak ShiroiPay menyarankan semua golongan masyarakat di Malaysia mendaftar sebagai pengguna kami. Anda lebih mudah untuk membuat bayaran bil dan prabayar harian anda menggunakan aplikasi kami. Pada setiap bayaran yang berjaya, anda akan menerima #cashback yang ditawarkan oleh pihak syarikat pada kadar % yang berbeza.


Disamping itu, anda juga boleh menerima Share Link Bonus dengan hanya kongsi link ref anda kepada semua kenalan anda. Anda akan menerima RM2 pada setiap pendaftaran baru yang berjaya menggunakan referal link anda,. Anda juga layak menerima pendapatan dari setiap bayaran prabayar dan bil yang dinamakan Loyalty Bonus. 

Jangan lepaskan peluang yang perlu diambil oleh semua rakyat Malaysia agar kita semua dapat membantu pihak kerajaan menyelesaikan isu COVID-19 yang melanda dunia. 
Untuk mendaftar sebagai pengguna, sila daftar menggunakan link di bawah. 

0 responds:

Iklan Tepi

Catatan Pelawat

Stats